محل تبلیغات شما
دفتر کل بخشی از سیستم حسابداری است که جهت تهیه صورتهای مالی و ترامه به وجود آمده است . دفتر کل جهت ثبت عملیات ( که از دیدگاه علم حسابداری دارای بار مالی است) با فواصل بیشتری نسبت به فاصله ثبت رویدادها در دفتر رومه ایجاد شده و به عنوان نمونه : حساب موجودی نقد (وجوه نقد) در یک سرفصل و از صفحه ۱ تا صفحه … نوشته شده‌است و ترتیب نگارش حساب‌ها در دفتر نیز به همان ترتیبی است که حساب‌ها در ترامه قرار می‌گیرند.

شاخه های حسابداری

اموزش انلاین حسابداری در اصفهان

دفتر کل حسابداری

دفتر ,حسابداری ,کل ,ترامه ,صفحه ,مالی ,دفتر کل ,حساب‌ها در ,است که ,در دفتر ,سرفصل و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بروز بلاگ ( Beroozz )